\ بهترین مرد...

پدر؛ تو که باشی دنیا به آخر نمی‌رسد و هیچ چیز، زمینم نمی‌زند، چون وجود تو همیشه بهترین تکیه گاهم بوده و هست.

 تو که هستی خورشید میهمان همیشگی خانه است و ترس و غم و اندوه تا فرسنگ‌ها از ما دورند، تو دلگرمی مایی.

 پدرم، از دنیا که خسته می‌شوم، از مردم که زخم می‌خورم، دلم که می‌گیرد، کافی است به تو و مهربانی‌هایت فکر کنم و دلم روشن شود از روشناییِ بودنت.

 تو برای معجزه در زندگی من نیازی به هیچ چیز نداری، کافی است صدایم کنی تا زنده شوم دوباره!

 تو تعبیر خواب‌های خوب کودکی من هستی پدر، تو قهرمان بزرگ رویاهای منی، برای آمدنت نیازی به اسب سپید نیست، همین دستان خسته و پیرت برای حس آرامش من کافی است...

 بی تو قصه‌ها پر غصه‌اند و بهارها بی اردیبهشت! بی تو همه چیز طعم تلخ ناامیدی و بی‌کسی می‌دهد! و حتی خدا هم، خود خدا هم دلواپس تنهایی و گریه‌هایم می‌شود.

 قول بده که همیشه باشی، همیشه در کنارم باشی و تنهایم نگذاری. من دنیا را برای لحظه‌ای بدون تو نمی‌خواهم پدر.

 تو که باشی تمام ستاره‌ها مال من است، آسمان سهم چشمانم و شادمانی حوالی دلم دور می‌زند و تمام لحظه‌هایم بویِ باغِ باران خورده می‌دهد.

 من مهربانی‌ات را می‌ستایم، تمام خستگی‌هایت را به جان می‌خرم که تو سلامت باشی.

 مرا ببخش بابا! ببخش که خیلی وقتها فراموش کردم بگویم چقدر عزیزی برایم و قدر لحظه لحظه زحماتی که برایمان کشیدی را می‌دانم.

 کم گفتم پدر، کم گفتم که چقدر دوستت دارم و نفسهایم‌ به وجود تو بند است!

 نگفتم که چشم‌های هیچکس اندازه چشم های تو دلسوز نیست و هیچ دستی مثل دست تو گرما نمی‌بخشد به دلم...

 اگر تا آخر دنیا هم بروم هیچ کس مثل تو پا به پایم نیست، تا ته این زندگی هیچکس را فداکارتر از تو نخواهم یافت.

 آخر، جنس مهربانی‌های تو زلال است و پاک، جنس خوبی‌های تو خاص است و بی نظیر و جنس صدای مردانه‌ات که همیشه محکم است و بی‌بدیل.

 من عروسک‌های کودکی‌ام را فقط به خاطر تو دوست داشتم بابا، من ناز می‌کردم، دلم می‌خواست و تو بی‌بهانه می‌خریدی!

 من از تو یاد گرفتم معنای سخاوت و بخشش را، من همه چیزهای خوب این زندگی را از تو الگو گرفتم.

 پدرم برای همه غصه‌های یواشکی دلت می‌میرم، برای همه غصه‌های مردانه‌ات که نگذاشتی بفهمیم و خم به ابرویمان بیاید. همه سختی‌هایی که برای آرامش خانه تحمل کردی، ستودنیست و من امروز دستانم خالی‌تر و کوچکتر از آن است که بتوانم ذره‌ای از محبت‌های بی دریغت را جبران کنم. جبران مادی که نه! که اگر همه دنیا را هم بیاورم و به پایت بریزم، باز هم مدیون تو هستم.

روزت مبارک،بهترین و مهربانترین مرد دنیای من....


نظرات شما عزیزان:

Roya
ساعت11:14---11 خرداد 1393
سلام عزیزدلم وبت عالیه مرسی ک ب وبم اومدی و نظر دادی اگ با تبادل لینک موافقی لینک کن خبرشو بهم بده تا لینکت کنم راستی ادرسه وبت هم بده منتظرتماااااااااااااا
پاسخ:فداتشم.خودتم میدونی به پای وب و نوشته های تو نمیرسم... لینکیدمت+بهتم خبردادم!


فاطمه
ساعت7:12---8 خرداد 1393
ابجی بابا داری خجالت میدیا مرشی از شعر خوشملت مطلبای تازت هم خیلی با حالن ایول ....خوشم اومد!!!
پاسخ:هه ممنونم


shadmehr
ساعت17:50---7 خرداد 1393
(بدون شرح ...)ینی چی؟جوابشو اینجا نذار بیابرام نظر بذارلطفا البته باز اگه ناراحت نمیشی...
پاسخ:ینی ن چیزه قابله عرضی دارم و نه چیزه قابل طول....!
پاسخ:درضمن ناراحت چرا؟؟؟اوندفه یه سوءتفاهم بود داداشه گلم ک شکر خدا حل شد


shadmehr
ساعت17:32---5 خرداد 1393
یه کم آرومتر...حذف شد....ببخشید...معذرت...یه اشتباه لپی بود
پاسخ:بدون شرح...


shadmehr
ساعت15:37---4 خرداد 1393
نبابا....به عشقت یه وب زدم... ببین قالبش خوبه خانومم؟...اگه قشنگ نیست یه قالب برام انتخاب کن عزیزممممم...



پاسخ:بسه اقا شادمهر..من گفنم خاهرانه در خدمتتونم....شما دیگه داری از حدش میگذرونیا...:"بســـــــــــــــــه پسره خوب!"
پاسخ:واقعا ناراحت ک چ عرض کنم عصبی شدم از دستتون.واقعا که...


حامد
ساعت21:36---3 خرداد 1393
سلام ابجی

اگه تو وب من نگاه کنی بالا سمت راست ابتدای وبلاگ نوشته

Welcome to pioneer2010.loxblog.com

برای اجرای این نیاز به کد هست که کد اون ها رو می نویسم اگه اینو دوست داری برای وب تو یه دونه بنویسم
پاسخ:بابا دمت گرم چه باحال....!کف کردم


shadmehr
ساعت20:57---3 خرداد 1393
منو دیوووونه خودت کردی عسلم....دیگه معرفت داره پیشت کم میاره خانومی....قربووووونت بامرام...



پاسخ:بدون شرح...


shadmehr
ساعت17:21---3 خرداد 1393
مگه غیر از اینه آجی جووووووونم.......ولی چشم هرچی تو بگی خانومم....
پاسخ:وفایت با مرامت هردو نیکوست...
تورا هرجا که باشی دارمت دوست...
بعله...همینه

پاسخ:راستی دیگه نگی به ابجیت خانومم!


shadmehr
ساعت22:12---1 خرداد 1393
نوکرتم آجی جون....هرموقع وقت کردی شماره کفشتو بده بزنم رو پیشونیم تا همه ببینن ما خاک پاتیم..
پاسخ:وا!خجالت میدیا عزیزدلم.توروخدا دیگه ازین حرفا نزن.بدیت داره والا...!


ترلان
ساعت18:58---1 خرداد 1393
شب است ...



کلنجار میروم با خودم



با دلتنگی هایم



با قلب له شده ام



با غرور شکسته ام



سراغش را بگیرم ... نگیرم ... بگیرم ... نگیرم



نزدیک صبح است ... دل را به دریا زدم



" مشترک مورد نظر در حال مکالمه می باشــد "
پاسخ:حرف نداش واقعا...


shadmehr
ساعت17:46---1 خرداد 1393
بابا این معرفتت مارو اسیرخودت کرده خانومی....

قربون اون مرامت بشم آبجی جونم....خیلی گلی
پاسخ:نبابا ما تو مرام و معرفت از شاگردای شماییم اقا شادمهر....اگه من گلم..شمام بلبلی...


shadmehr
ساعت21:21---31 ارديبهشت 1393
معذرت میخوام عزیزم...اصلا همچین هدفی نداشتم ....بازم معذرت..میخواستم فضا عوض شه....مـــــــــــــــــــــعـــ ــــــــــــــــذرت
پاسخ:ن بابا..من شوخی میکنم بات داداشه گلم.فداسرت.راهت باش...


shadmehr
ساعت18:21---29 ارديبهشت 1393
مطمئن باشم که فهمیدی؟
پاسخ:بله بله؟!ب شئورم شما داری توهین میکنی ینی؟!!! بعلــــــــــــــــــــــــــه ک فهمیدم!


shadmehr
ساعت17:26---29 ارديبهشت 1393

سلام...چون دوست دارم وبرام خیلی عزیزی راستشو میگم...اینارو از تو یه وبلاگ دیگه کپی کردم اینجا واسه بهترین خانوم دنیا گذاشتم...ومیخوام یه چیزو بدونی:من واقعا واز ته قلبم دوست دارم وچاخان نمیکنم خانومی...
پاسخ:نفهمیدم اقا شادمهر معنیه این کامنتت رو!لطفا روشنم کن...کدوما رو دقیقا از کجا کپی میکنی کجا میذاری و برای کدوم خانوم؟!!!!!و کی رو دوس داری؟
اصن چ ربطی داره؟گیج شدم داداشی!

پاسخ:اها!الان گرفتم چیشد!شرمنده خلبازی دراوردم.فدای تو شادمهرجان.چاکریم



ترلان
ساعت23:32---27 ارديبهشت 1393



سلام مهتاب جان
مررسی که به وبم اوومدی
بازم بهم سر بزن
من لینکت میکنم
بازم مررسی
اینم همون متنی هسش که خواسته بودی
فدات بای


پاسخ:من به فدای ترلان جان... ممنون از اینهمه لطف مواظب قلب مهربونت باش

متنتم خیلی قشنگ بود ممنون



nima tanha
ساعت19:53---27 ارديبهشت 1393

اگر کسی را دوست داری ، به او بگو ، زیرا قلبها معمولا با کلماتی که ناگفته می مانند ، می شکنند
پاسخ:ممنون.چشم حتما یادم میمونه..

دوستـــــــــــــــــــــان دوستون دارمnنهایت هوارتااااااااااااا



shadmehr
ساعت16:29---27 ارديبهشت 1393
❤آسمــ❤ـونی رو دوســ❤ـت دارم که بارونـــ❤ـش فقط واسه شسـ❤ــتن غمـــ❤ـهای تــ❤ـو ببــ❤ــاره..❤
پاسخ:ممنون گلم.لطف داری.یه سوال:میشه یاد بدی بهم ک چجور اینجوری نوشتی؟!مثلا این قلبارو چطو گذاشتی؟
پاسخ:خوشحال میشم بدونم


shadmehr
ساعت16:25---27 ارديبهشت 1393
چاکرتم...چشم هرچی شما بگی!

i love u
پاسخ:هه.فدات


بهزاد
ساعت11:54---27 ارديبهشت 1393
سلام...تم وبلاگت خشکله ... ممنون میشم تو هم به من سر بزنی...
پاسخ:فدات


علی ونازنین
ساعت17:01---26 ارديبهشت 1393

سلام اجی وب قشنگی داری.ممنونم ازدعایی که کردی ولی منوعلی 4ماه میشه که عقدکردیم فدامدات
پاسخ:ممنون.پ حالا که انقده زود دعام گرف زندگی رو بخوبی و خوشی ب پایان برسونید!هههههههههه



vahid
ساعت1:12---26 ارديبهشت 1393
کبوتر های قلبم را به سویت می پرانم که شاید از تو آموزند آیین رفاقت را
پاسخ:فدات وحیدجان


محمد عاشق
ساعت16:33---25 ارديبهشت 1393
عروسی قمره خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:مبارکه:) به قمرخانومم سلام برسونید...


shadmehr
ساعت15:34---25 ارديبهشت 1393
بابا چشم مایی...قربون خودت و اون معرفت مشتی ات بشم...چاکر هرچی مهتاب خانومه...
پاسخ:خفه شده ی آقاشادمهریم ما.فقط زیاد چاخان نکن فدات!


shadmehr
ساعت14:27---25 ارديبهشت 1393
بازم میگم شرمنده ها....فدات بشم عزیز دلم...منم همین که میام تو وب خوشگلت حالم عوض میشه...قربونت برم.لایک
پاسخ:لطفت فراوونه شادمهرجان.قدمت تا ابد رو جفت چشام...


shadmehr
ساعت22:08---24 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم...ببخشیدا شرمنده ام وبم به درد شما نمی خوره خوشگل خانوم....خیلی بامرامی ایول...
پاسخ:هرجور مایلی گلم.از کامنتات فوق العاده خوشحال میشم.دستت مر30.لایک


shadmehr
ساعت17:36---24 ارديبهشت 1393
سلام......وبت قشنگه یه جورایی از خودمونه....باهات حال کردم...دوستت دارم..موفق باشی...بازم میام
پاسخ:مرام کشمون کردی بابا..قدمت رو چشام
پاسخ:خوشحال میشم آدرس وبتو بذاری اقـــــــا شـــــــادمهر


Bi Asab
ساعت13:12---24 ارديبهشت 1393

روز پدر مبارک
پاسخ:والا هنوز که زوده واسم!من طعم پدر بودن رو هنوز خداقسمت نکرده احساس کنم اما به هرحال ممنونم آقاعرفان از نوعه بی اعصاب! 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, | 12:15 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |